BALKLÄNNING

Hej bloggen!

Så var söndagen snart slut, vad fort dagarna går! Jag har inte gjort så mycket idag. Har haft sådan huvudvärk så jag har bara legat i sängen och tittat på film. På kvällen däremot så var jag och provade balklänningar. Jag hittade en jättefin, den första som jag provade visade sig vara den bästa! :) Den är i en jättefin röd färg, men den är inte riktigt röd heller. Svårt att förklara. Kan visa bild sen när jag har hämtat den!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen tänkte jag lägga mig och titta på någon film!

kramar,


Kommentarer
Postat av: Johanna

Najs att du hittat din balklänning.

Min är vinröd=)



svar: Jag tyckte mycket om filmen men orkade inte sitta uppe och se klart den och jag visste att jag skulle upp tidigt... så jag har inte sett hela än, blir att se den igen snart!

2010-03-08 @ 16:08:30
URL: http://whenyoulovemovies.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiin blogg^^

2010-03-08 @ 16:51:15
URL: http://twilightvardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0